Atıf Formatları
Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. AKSOY SERTTAŞ And H. DEMİRKAYA, "Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.40-54, 2021

AKSOY SERTTAŞ, F. And DEMİRKAYA, H. 2021. Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1 , 40-54.

AKSOY SERTTAŞ, F., & DEMİRKAYA, H., (2021). Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 40-54.

AKSOY SERTTAŞ, Ferya, And HİLMİ DEMİRKAYA. "Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, 40-54, 2021

AKSOY SERTTAŞ, Ferya A. And DEMİRKAYA, HİLMİ. "Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.40-54, 2021

AKSOY SERTTAŞ, F. And DEMİRKAYA, H. (2021) . "Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.15, no.1, pp.40-54.

@article{article, author={Ferya AKSOY SERTTAŞ And author={HİLMİ DEMİRKAYA}, title={Sosyal Bilgilerde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={40-54} }