M. CANBULAT, "Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi)," International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.131-173, 2017
CANBULAT, M. 2017. Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi). International Journal of Language Academy , vol.5, no.1 , 131-173.
CANBULAT, M., (2017). Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi). International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, 131-173.
CANBULAT, MEHMET. "Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi)," International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, 131-173, 2017
CANBULAT, MEHMET. "Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi)." International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.131-173, 2017
CANBULAT, M. (2017) . "Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi)." International Journal of Language Academy , vol.5, no.1, pp.131-173.
@article{article, author={MEHMET CANBULAT}, title={Investigation of Turkish Teacher Candidates' Opinions About Youth Language by Sociolinguistic Approach. ( Türkçe Öğretmen Adaylarının Gençlik Diline İlişkin Görüşlerinin Toplumdilbilimsel Yaklaşımla İncelenmesi)}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={131-173} }