G. Adalı Et Al. , "The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign," Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, pp.259-282, 2022
Adalı, G. Et Al. 2022. The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign. Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2 , 259-282.
Adalı, G., Ügümü Aktaş, P., & Aydın, Ş., (2022). The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign. Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, 259-282.
Adalı, GÜLTEN, Pelin Ügümü Aktaş, And ŞÜKRÜ AYDIN. "The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign," Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, 259-282, 2022
Adalı, GÜLTEN Et Al. "The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign." Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, pp.259-282, 2022
Adalı, G. Ügümü Aktaş, P. And Aydın, Ş. (2022) . "The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign." Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, pp.259-282.
@article{article, author={GÜLTEN ADALI Et Al. }, title={The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign}, journal={Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi }, year=2022, pages={259-282} }