M. CABER, "Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1, pp.69-80, 2017
CABER, M. 2017. Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1 , 69-80.
CABER, M., (2017). Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1, 69-80.
CABER, MELTEM. "Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1, 69-80, 2017
CABER, MELTEM. "Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1, pp.69-80, 2017
CABER, M. (2017) . "Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.28, no.1, pp.69-80.
@article{article, author={MELTEM CABER}, title={Uçuş Deneyiminde Müşterilerarası Etkileşimler: Kritik Olaylar Tekniği İle Bir Durum Analizi}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={69-80} }