T. ARAT And Y. E. GÜRHAN, "Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün," Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2, pp.183-200, 2016
ARAT, T. And GÜRHAN, Y. E. 2016. Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2 , 183-200.
ARAT, T., & GÜRHAN, Y. E., (2016). Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2, 183-200.
ARAT, TUGAY, And Yunus Emre GÜRHAN. "Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün," Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2, 183-200, 2016
ARAT, TUGAY And GÜRHAN, Yunus E. . "Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün." Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2, pp.183-200, 2016
ARAT, T. And GÜRHAN, Y. E. (2016) . "Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün." Sosyal Bilimler MYO Dergisi , vol.19, no.2, pp.183-200.
@article{article, author={TUGAY ARAT And author={Yunus Emre GÜRHAN}, title={Konya nın Markalaşmasında Turistik Ürün}, journal={Sosyal Bilimler MYO Dergisi}, year=2016, pages={183-200} }