Atıf Formatları
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Aydoğan, "Dijital Reklam Okuryazarlığı," In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Konya: Detay, 2020, pp.59-84.

Aydoğan, H. Dijital Reklam Okuryazarlığı. 2020. In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Detay, Konya, 59-84.

Aydoğan, H., (2020). Dijital Reklam Okuryazarlığı. Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar (pp.59-84), Konya: Detay.

Aydoğan, HEDİYE. "Dijital Reklam Okuryazarlığı." In Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , 59-84. Konya: Detay, 2020

Aydoğan, HEDİYE. "Dijital Reklam Okuryazarlığı." Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar , Detay, 2020, pp.59-84.

Aydoğan, H. (2020) "Dijital Reklam Okuryazarlığı", Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar . Konya: Detay.

@bookchapter{bookchapter, author ={HEDİYE AYDOĞAN}, chaptertitle={Dijital Reklam Okuryazarlığı}, booktitle={ Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar}, publisher={Detay}, city={Konya},year={2020} }