"Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği," JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280, 2014
2014. Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği. JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36 , 6273-6280.
(2014). Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği. JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, 6273-6280.
. "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği," JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, 6273-6280, 2014
"Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği." JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280, 2014
(2014) . "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği." JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280.
@article{article, title={Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği}, journal={JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY}, year=2014, pages={6273-6280} }