Ö. KÜKRER, "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği," JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280, 2014
KÜKRER, Ö. 2014. Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği. JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36 , 6273-6280.
KÜKRER, Ö., (2014). Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği. JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, 6273-6280.
KÜKRER, ÖZLEM. "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği," JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, 6273-6280, 2014
KÜKRER, ÖZLEM K. . "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği." JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280, 2014
KÜKRER, Ö. (2014) . "Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği." JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY , no.36, pp.6273-6280.
@article{article, author={ÖZLEM KÜKRER AYDIN}, title={Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği}, journal={JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY}, year=2014, pages={6273-6280} }