O. ÇALIŞKAN, "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler," KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11, pp.155-174, 2015
ÇALIŞKAN, O. 2015. Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler. KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11 , 155-174.
ÇALIŞKAN, O., (2015). Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler. KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11, 155-174.
ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler," KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11, 155-174, 2015
ÇALIŞKAN, OSMAN. "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler." KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11, pp.155-174, 2015
ÇALIŞKAN, O. (2015) . "Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler." KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.6, no.11, pp.155-174.
@article{article, author={OSMAN ÇALIŞKAN}, title={Restoran İşletmelerinde Hizmet Hataları Telafisine müşterilerin Verdiği Tepkiler}, journal={KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2015, pages={155-174} }