Atıf Formatları
Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Yeniçeri Et Al. , "Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278, 2009

Yeniçeri, T. Et Al. 2009. Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey), 266-278.

Yeniçeri, T., YARAŞ, E., & ZENGİN, A. Y., (2009). Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme . 14. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.266-278). Yozgat, Turkey

Yeniçeri, TÜLAY, EYYUP YARAŞ, And ASUDE YASEMİN ZENGİN. "Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2009

Yeniçeri, TÜLAY Et Al. "Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278, 2009

Yeniçeri, T. YARAŞ, E. And ZENGİN, A. Y. (2009) . "Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.266-278.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TÜLAY Yeniçeri Et Al. }, title={Kola markası tercihlerini tüketicilerin etnosentrik ve sosyo psikolojik özelliklerine göre tahminleme}, congress name={14. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={266-278} }