U. ERCAN, "Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi," Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2763-2774, 2022
ERCAN, U. 2022. Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi. Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3 , 2763-2774.
ERCAN, U., (2022). Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi. Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, 2763-2774.
ERCAN, UĞUR. "Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi," Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, 2763-2774, 2022
ERCAN, UĞUR. "Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi." Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2763-2774, 2022
ERCAN, U. (2022) . "Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi." Alanya Akademik Bakış , vol.6, no.3, pp.2763-2774.
@article{article, author={UĞUR ERCAN}, title={Havayolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetinin Topluluk Öğrenmesi Yöntemleri ile Belirlenmesi}, journal={Alanya Akademik Bakış}, year=2022, pages={2763-2774} }