İ. ÖNAL Et Al. , "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4, pp.1659-1672, 2016
ÖNAL, İ. Et Al. 2016. UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4 , 1659-1672.
ÖNAL, İ., Türkan, A., & Altun, S., (2016). UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4, 1659-1672.
ÖNAL, İPEK, Azmi Türkan, And Sertel Altun. "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4, 1659-1672, 2016
ÖNAL, İPEK Et Al. "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4, pp.1659-1672, 2016
ÖNAL, İ. Türkan, A. And Altun, S. (2016) . "UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.2, no.4, pp.1659-1672.
@article{article, author={İPEK ÖNAL Et Al. }, title={UbD Modeline Göre Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Tasarlanması: Öğretmen Adaylarının Başarı, Tutum ve Derse İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2016, pages={1659-1672} }