Atıf Formatları
Reklam Fotoğrafında Kışkırtıcılık Ögesi Bağlamında Toplumsal Sorunların ve Trajedilerin Kullanılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

U. G. YAVUZ Et Al. , "The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59, pp.108-128, 2023

YAVUZ, U. G. Et Al. 2023. The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59 , 108-128.

YAVUZ, U. G., YILDIZ, A. S., & HANYALOĞLU, N. Ö., (2023). The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59, 108-128.

YAVUZ, UĞUR, AHMET SAİT YILDIZ, And Nafia ÖZDEMİR HANYALOĞLU. "The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59, 108-128, 2023

YAVUZ, UĞUR G. Et Al. "The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59, pp.108-128, 2023

YAVUZ, U. G. YILDIZ, A. S. And HANYALOĞLU, N. Ö. (2023) . "The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.59, pp.108-128.

@article{article, author={UĞUR GÜNAY YAVUZ Et Al. }, title={The Use Of Social Problems And Tragedies In The Context Of Provocativeness In Advertising Photography}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2023, pages={108-128} }