F. M. CİN Et Al. , "PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi," 16th International Primary Teacher Education Symposium , 2017
CİN, F. M. Et Al. 2017. PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi. 16th International Primary Teacher Education Symposium .
CİN, F. M., ÇİFTÇİ, Ş. K., ÇİFTÇİ, Ş. S., & KARADAĞ, E., (2017). PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi . 16th International Primary Teacher Education Symposium
CİN, FİRDEVS Et Al. "PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi," 16th International Primary Teacher Education Symposium, 2017
CİN, FİRDEVS M. Et Al. "PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi." 16th International Primary Teacher Education Symposium , 2017
CİN, F. M. Et Al. (2017) . "PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi." 16th International Primary Teacher Education Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİRDEVS MELİS CİN Et Al. }, title={PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi}, congress name={16th International Primary Teacher Education Symposium}, city={}, country={}, year={2017}}