Atıf Formatları
Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Başbuğ, "Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme," Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2, pp.995-1004, 2020

Başbuğ, Z. 2020. Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme. Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2 , 995-1004.

Başbuğ, Z., (2020). Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme. Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2, 995-1004.

Başbuğ, ZUHAL. "Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme," Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2, 995-1004, 2020

Başbuğ, ZUHAL. "Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme." Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2, pp.995-1004, 2020

Başbuğ, Z. (2020) . "Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme." Turkish Studies - Social Sciences , vol.Volume 15, no. Issue 2, pp.995-1004.

@article{article, author={ZUHAL BAŞBUĞ}, title={Temel Sanat Eğitimi Dersinin Disiplinlerarası Gerekliliği Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={Turkish Studies - Social Sciences }, year=2020, pages={995-1004} }