İ. T. DÖRTYOL, "Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.123-138, 2010
DÖRTYOL, İ. T. 2010. Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27 , 123-138.
DÖRTYOL, İ. T., (2010). Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 123-138.
DÖRTYOL, İBRAHİM. "Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, 123-138, 2010
DÖRTYOL, İBRAHİM T. . "Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.123-138, 2010
DÖRTYOL, İ. T. (2010) . "Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.27, pp.123-138.
@article{article, author={İBRAHİM TAYLAN DÖRTYOL}, title={Beyaz Eşya Sektöründe Marka, Kalite Ve Fiyat Değişkenlerinin Farklı Gelir Gruplarındaki Ailelerin Satın Alım Kararları Üzerindeki Etkileri}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={123-138} }