M. TAŞKAYA And H. AYDOĞAN, "ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI," ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1, pp.94-131, 2019
TAŞKAYA, M. And AYDOĞAN, H. 2019. ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI. ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1 , 94-131.
TAŞKAYA, M., & AYDOĞAN, H., (2019). ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI. ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1, 94-131.
TAŞKAYA, MERİH, And HEDİYE AYDOĞAN. "ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI," ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1, 94-131, 2019
TAŞKAYA, MERİH And AYDOĞAN, HEDİYE. "ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI." ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1, pp.94-131, 2019
TAŞKAYA, M. And AYDOĞAN, H. (2019) . "ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI." ETHOSFELSEFE , vol.12, no.1, pp.94-131.
@article{article, author={MERİH TAŞKAYA And author={HEDİYE AYDOĞAN}, title={ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI}, journal={ETHOSFELSEFE}, year=2019, pages={94-131} }