Atıf Formatları
Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YARAŞ Et Al. , "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18, pp.198-217, 2009

YARAŞ, E. Et Al. 2009. Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18 , 198-217.

YARAŞ, E., Yeniçeri, T., & zengin, a. y., (2009). Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18, 198-217.

YARAŞ, EYYUP, Tülay Yeniçeri, And asude yasemin zengin. "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18, 198-217, 2009

YARAŞ, EYYUP Et Al. "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18, pp.198-217, 2009

YARAŞ, E. Yeniçeri, T. And zengin, a. y. (2009) . "Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.2, no.18, pp.198-217.

@article{article, author={EYYUP YARAŞ Et Al. }, title={Mağaza Markalı Ürün Satın Alan Tüketiciler ile Satınalmayan Tüketiciler arasında Algılanan Risk Bakımından Farklılık Olup Olmadığının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)}, year=2009, pages={198-217} }