H. ŞAHİN And E. ÇAKAR, "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3, pp.519-540, 2011
ŞAHİN, H. And ÇAKAR, E. 2011. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3 , 519-540.
ŞAHİN, H., & ÇAKAR, E., (2011). Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3, 519-540.
ŞAHİN, HARUN, And ESRA ÇAKAR. "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3, 519-540, 2011
ŞAHİN, HARUN And ÇAKAR, ESRA. "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3, pp.519-540, 2011
ŞAHİN, H. And ÇAKAR, E. (2011) . "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.3, pp.519-540.
@article{article, author={HARUN ŞAHİN And author={ESRA ÇAKAR}, title={Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={519-540} }