Atıf Formatları
Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. SARIGÖZ, "Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi," Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2, pp.100-106, 2013

SARIGÖZ, O. 2013. Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi. Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2 , 100-106.

SARIGÖZ, O., (2013). Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi. Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2, 100-106.

SARIGÖZ, OKAN. "Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi," Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2, 100-106, 2013

SARIGÖZ, OKAN. "Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi." Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2, pp.100-106, 2013

SARIGÖZ, O. (2013) . "Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi." Electronic Journal of Vocational Colleges , vol.3, no.2, pp.100-106.

@article{article, author={OKAN SARIGÖZ}, title={Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Electronic Journal of Vocational Colleges}, year=2013, pages={100-106} }