Atıf Formatları
Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Oral Et Al. , "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği," Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.308-322, 2016

Oral, M. Et Al. 2016. Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği. Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 308-322.

Oral, M., Akay, A. Ş., Akpınar, M. G., & Gül, M., (2016). Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği. Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 308-322.

Oral, MÜKERREM Et Al. "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği," Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 308-322, 2016

Oral, MÜKERREM Et Al. "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği." Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.308-322, 2016

Oral, M. Et Al. (2016) . "Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği." Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.308-322.

@article{article, author={MÜKERREM ORAL Et Al. }, title={Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği}, journal={Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={308-322} }