Atıf Formatları
Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. A. AKSU And E. İÇİGEN, "Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma," Akademik Bilişim Konferansları , Samsun, Turkey, pp.1-21, 2001

AKSU, A. A. And İÇİGEN, E. 2001. Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma. Akademik Bilişim Konferansları , (Samsun, Turkey), 1-21.

AKSU, A. A., & İÇİGEN, E., (2001). Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma . Akademik Bilişim Konferansları (pp.1-21). Samsun, Turkey

AKSU, AHMET, And EBRU İÇİGEN. "Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma," Akademik Bilişim Konferansları, Samsun, Turkey, 2001

AKSU, AHMET A. And İÇİGEN, EBRU. "Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma." Akademik Bilişim Konferansları , Samsun, Turkey, pp.1-21, 2001

AKSU, A. A. And İÇİGEN, E. (2001) . "Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma." Akademik Bilişim Konferansları , Samsun, Turkey, pp.1-21.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET AKIN AKSU And author={EBRU İÇİGEN}, title={Müşteri şikayetlerini/Önerilerini Değerlendirmede Web Sitelerinin Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma}, congress name={Akademik Bilişim Konferansları}, city={Samsun}, country={Turkey}, year={2001}, pages={1-21} }