M. B. ACAT And Ş. K. ÇİFTÇİ, "Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2, pp.3-16, 2010
ACAT, M. B. And ÇİFTÇİ, Ş. K. 2010. Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2 , 3-16.
ACAT, M. B., & ÇİFTÇİ, Ş. K., (2010). Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2, 3-16.
ACAT, MEHMET, And ŞERİFE KOZA ÇİFTÇİ KARADAĞ. "Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi," Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2, 3-16, 2010
ACAT, MEHMET B. And ÇİFTÇİ, ŞERİFE K. . "Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2, pp.3-16, 2010
ACAT, M. B. And ÇİFTÇİ, Ş. K. (2010) . "Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi." Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , vol.1, no.2, pp.3-16.
@article{article, author={MEHMET BAHADDİN ACAT And author={ŞERİFE KOZA ÇİFTÇİ KARADAĞ}, title={Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi}, journal={Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama}, year=2010, pages={3-16} }