H. Ö. YALAZ, "Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi," İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15, pp.417-437, 2002
YALAZ, H. Ö. 2002. Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi. İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15 , 417-437.
YALAZ, H. Ö., (2002). Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi. İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15, 417-437.
YALAZ, HATİCE. "Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi," İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15, 417-437, 2002
YALAZ, HATİCE Ö. . "Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi." İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15, pp.417-437, 2002
YALAZ, H. Ö. (2002) . "Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi." İletişim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.15, pp.417-437.
@article{article, author={HATİCE ÖZLEM YALAZ}, title={Pazarlama İletişimi Açısından Ülkemizdeki Sigorta Şirketlerinin Değerlenmesi}, journal={İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={417-437} }