B. YETKİN, "Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları," In Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar , Adıyaman: Iksad Publications, 2018, pp.201-248.
YETKİN, B. Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları. 2018. In Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar , Iksad Publications, Adıyaman, 201-248.
YETKİN, B., (2018). Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları. Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar (pp.201-248), Adıyaman: Iksad Publications.
YETKİN, BARIŞ. "Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları." In Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar , 201-248. Adıyaman: Iksad Publications, 2018
YETKİN, BARIŞ. "Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları." Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar , Iksad Publications, 2018, pp.201-248.
YETKİN, B. (2018) "Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları", Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar . Adıyaman: Iksad Publications.
@bookchapter{bookchapter, author ={BARIŞ YETKİN}, chaptertitle={Siyasal İletişimde Yeni Bir Boyut: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Örneğinde Sosyal Medya Kampanyaları}, booktitle={ Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar}, publisher={Iksad Publications}, city={Adıyaman},year={2018} }