Atıf Formatları
Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ŞENDAĞ And N. GEDİK, "Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1, pp.72-91, 2015

ŞENDAĞ, S. And GEDİK, N. 2015. Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1 , 72-91.

ŞENDAĞ, S., & GEDİK, N., (2015). Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1, 72-91.

ŞENDAĞ, SERKAN, And NURAY GEDİK. "Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1, 72-91, 2015

ŞENDAĞ, SERKAN And GEDİK, NURAY. "Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1, pp.72-91, 2015

ŞENDAĞ, S. And GEDİK, N. (2015) . "Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.5, no.1, pp.72-91.

@article{article, author={SERKAN ŞENDAĞ And author={NURAY GEDİK}, title={Yükseköğretim dönüşümünün eşiğinde Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları: Bir model önerisi}, journal={EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA}, year=2015, pages={72-91} }