Atıf Formatları
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Atılgan İnan Et Al. , "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.83-104, 2011

Atılgan İnan, E. Et Al. 2011. Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4 , 83-104.

Atılgan İnan, E., Akıncı, S., & Kıymalıoğlu, A., (2011). Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 83-104.

Atılgan İnan, EDA, SERKAN AKINCI, And ASLIHAN KIYMALIOĞLU. "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 83-104, 2011

Atılgan İnan, EDA A. Et Al. "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.83-104, 2011

Atılgan İnan, E. Akıncı, S. And Kıymalıoğlu, A. (2011) . "Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.83-104.

@article{article, author={EDA ATILGAN İNAN Et Al. }, title={Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={83-104} }