F. Arslan, "Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example," Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.1-8, 2023
Arslan, F. 2023. Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1 , 1-8.
Arslan, F., (2023). Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example. Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 1-8.
Arslan, FİLİZ. "Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example," Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, 1-8, 2023
Arslan, FİLİZ. "Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example." Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.1-8, 2023
Arslan, F. (2023) . "Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example." Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.1, pp.1-8.
@article{article, author={FİLİZ ARSLAN}, title={Perception Level of Products with Geographical Marking in terms of Gastronomy Tourism: Antalya Example}, journal={Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi }, year=2023, pages={1-8} }