M. DAĞYAR And H. ŞAHİN, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.396-414, 2020
DAĞYAR, M. And ŞAHİN, H. 2020. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1 , 396-414.
DAĞYAR, M., & ŞAHİN, H., (2020). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 396-414.
DAĞYAR, MİRAY, And HARUN ŞAHİN. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 396-414, 2020
DAĞYAR, MİRAY And ŞAHİN, HARUN. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.396-414, 2020
DAĞYAR, M. And ŞAHİN, H. (2020) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.396-414.
@article{article, author={MİRAY DAĞYAR And author={HARUN ŞAHİN}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={396-414} }