Atıf Formatları
Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ÖZKAN Et Al. , "Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1, pp.31-36, 2004

ÖZKAN, B. Et Al. 2004. Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1 , 31-36.

ÖZKAN, B., YILMAZ, S., YILMAZ, İ., & ÖZÇATALBAŞ, O., (2004). Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1, 31-36.

ÖZKAN, BURHAN Et Al. "Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1, 31-36, 2004

ÖZKAN, BURHAN Et Al. "Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1, pp.31-36, 2004

ÖZKAN, B. Et Al. (2004) . "Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.1, no.1, pp.31-36.

@article{article, author={BURHAN ÖZKAN Et Al. }, title={Antalya Kentsel Alanı Tüketici Davranışlarında Reklamın Rolü ve Etkisi}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2004, pages={31-36} }