S. Yılmaz Et Al. , "Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450, 2025
Yılmaz, S. Et Al. 2025. Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2 , 436-450.
Yılmaz, S., Güzel, F. Ö., & Arman, A., (2025). Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, 436-450.
Yılmaz, Seda, FATMA ÖZLEM GÜZEL, And ADEM ARMAN. "Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, 436-450, 2025
Yılmaz, Seda Et Al. "Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450, 2025
Yılmaz, S. Güzel, F. Ö. And Arman, A. (2025) . "Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450.
@article{article, author={Seda Yılmaz Et Al. }, title={Lüks Restoranlarda Müşteri Deneyimini Şekillendiren Unsurların Çevrimiçi Yorumlara Yansıması: Antalya 7 Mehmet Restoranı Örneği}, journal={Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)}, year=2025, pages={436-450} }