Atıf Formatları
LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Yılmaz Et Al. , "LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450, 2025

Yılmaz, S. Et Al. 2025. LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2 , 436-450.

Yılmaz, S., Güzel, F. Ö., & Arman, A., (2025). LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ. Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, 436-450.

Yılmaz, Seda, FATMA ÖZLEM GÜZEL, And ADEM ARMAN. "LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ," Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, 436-450, 2025

Yılmaz, Seda Et Al. "LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450, 2025

Yılmaz, S. Güzel, F. Ö. And Arman, A. (2025) . "LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ." Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) , vol.8, no.2, pp.436-450.

@article{article, author={Seda Yılmaz Et Al. }, title={LÜKS RESTORANLARDA MÜŞTERİ DENEYİMİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARIN ÇEVRİMİÇİ YORUMLARA YANSIMASI: ANTALYA 7 MEHMET RESTORANI ÖRNEĞİ}, journal={Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)}, year=2025, pages={436-450} }