T. ŞENER, "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171, 2012
ŞENER, T. 2012. TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13 , 156-171.
ŞENER, T., (2012). TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, 156-171.
ŞENER, TURAN. "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, 156-171, 2012
ŞENER, TURAN. "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171, 2012
ŞENER, T. (2012) . "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171.
@article{article, author={TURAN ŞENER}, title={TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ}, journal={Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={156-171} }