Atıf Formatları
TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ŞENER, "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171, 2012

ŞENER, T. 2012. TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13 , 156-171.

ŞENER, T., (2012). TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, 156-171.

ŞENER, TURAN. "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ," Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, 156-171, 2012

ŞENER, TURAN. "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171, 2012

ŞENER, T. (2012) . "TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ." Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi , no.13, pp.156-171.

@article{article, author={TURAN ŞENER}, title={TÜKETİCİLERİN REKLAMLARDA KULLANILAN CİNSİYET ROLLERİNİ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ}, journal={Karadeniz Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={156-171} }