G. Adalı, "Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9, pp.602-626, 2022
Adalı, G. 2022. Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9 , 602-626.
Adalı, G., (2022). Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9, 602-626.
Adalı, GÜLTEN. "Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9, 602-626, 2022
Adalı, GÜLTEN. "Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9, pp.602-626, 2022
Adalı, G. (2022) . "Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD) , vol.4, no.9, pp.602-626.
@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz}, journal={ Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD)}, year=2022, pages={602-626} }