F. ERENDAĞ SÜMER Et Al. , "The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.519-527, 2017
ERENDAĞ SÜMER, F. Et Al. 2017. The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3 , 519-527.
ERENDAĞ SÜMER, F., GÖK DEMİR, Z., & KARAKAYA, Ç., (2017). The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 519-527.
ERENDAĞ SÜMER, FULYA, ZUHAL GÖK DEMİR, And ÇİĞDEM KARAKAYA. "The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 519-527, 2017
ERENDAĞ SÜMER, FULYA E. Et Al. "The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.519-527, 2017
ERENDAĞ SÜMER, F. GÖK DEMİR, Z. And KARAKAYA, Ç. (2017) . "The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.519-527.
@article{article, author={FULYA ERENDAĞ SÜMER Et Al. }, title={The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={519-527} }