M. Oral Et Al. , "Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki," International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10, pp.1-18, 2017
Oral, M. Et Al. 2017. Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki. International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10 , 1-18.
Oral, M., Akay, A. Ş., Gül, M., & Akpınar, M. G., (2017). Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki. International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10, 1-18.
Oral, MÜKERREM Et Al. "Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki," International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10, 1-18, 2017
Oral, MÜKERREM Et Al. "Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki." International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10, pp.1-18, 2017
Oral, M. Et Al. (2017) . "Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki." International Refereed Journal of Marketing and Market Researches , no.10, pp.1-18.
@article{article, author={MÜKERREM ORAL Et Al. }, title={Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki}, journal={International Refereed Journal of Marketing and Market Researches}, year=2017, pages={1-18} }