Atıf Formatları
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

z. SERKAN Et Al. , "ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2, pp.45-56, 2016

SERKAN, z. Et Al. 2016. ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2 , 45-56.

SERKAN, z., KAYA, E., & BEZCİ, Ş., (2016). ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2, 45-56.

SERKAN, zengin, ERDİ KAYA, And ŞAKİR BEZCİ. "ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2, 45-56, 2016

SERKAN, zengin Et Al. "ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2, pp.45-56, 2016

SERKAN, z. KAYA, E. And BEZCİ, Ş. (2016) . "ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar) , vol.3, no.2, pp.45-56.

@article{article, author={zengin SERKAN Et Al. }, title={ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ VE SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜÖĞRENCİLERİNİN ENGELLİLERDE SPORUN ETKİLERİ KONUSUNDAKİFARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Uluslararası Multidisipliner Akademik Araştırmalar Dergisi (Joimar)}, year=2016, pages={45-56} }