Atıf Formatları
Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

o. yıldırım And Ç. KARAKAYA, "Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi," ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8, pp.665-676, 2018

yıldırım, o. And KARAKAYA, Ç. 2018. Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi. ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8 , 665-676.

yıldırım, o., & KARAKAYA, Ç., (2018). Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi. ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8, 665-676.

yıldırım, osman, And ÇİĞDEM KARAKAYA. "Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi," ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8, 665-676, 2018

yıldırım, osman And KARAKAYA, ÇİĞDEM. "Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi." ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8, pp.665-676, 2018

yıldırım, o. And KARAKAYA, Ç. (2018) . "Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi." ODÜ SOBİAD , vol.3, no.8, pp.665-676.

@article{article, author={osman yıldırım And author={ÇİĞDEM KARAKAYA}, title={Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi}, journal={ODÜ SOBİAD}, year=2018, pages={665-676} }