Ö. KÜKRER And Y. ÇELİK, "REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.220-252, 2016
KÜKRER, Ö. And ÇELİK, Y. 2016. REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1 , 220-252.
KÜKRER, Ö., & ÇELİK, Y., (2016). REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1, 220-252.
KÜKRER, ÖZLEM, And YEŞİM ÇELİK. "REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1, 220-252, 2016
KÜKRER, ÖZLEM K. And ÇELİK, YEŞİM. "REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.220-252, 2016
KÜKRER, Ö. And ÇELİK, Y. (2016) . "REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.220-252.
@article{article, author={ÖZLEM KÜKRER AYDIN And author={YEŞİM ÇELİK}, title={REKLAMLARIN İDARİ DENETİMİ: TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN REKLAM KURULU KARARLARININ ANALİZİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Faküktesi Dergisi}, year=2016, pages={220-252} }