Ç. KARAKAYA And Z. GÖK DEMİR, "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King," Akdeniz İletişim , no.14, pp.1-22, 2010
KARAKAYA, Ç. And GÖK DEMİR, Z. 2010. Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King. Akdeniz İletişim , no.14 , 1-22.
KARAKAYA, Ç., & GÖK DEMİR, Z., (2010). Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King. Akdeniz İletişim , no.14, 1-22.
KARAKAYA, ÇİĞDEM, And ZUHAL GÖK DEMİR. "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King," Akdeniz İletişim , no.14, 1-22, 2010
KARAKAYA, ÇİĞDEM And GÖK DEMİR, ZUHAL G. . "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King." Akdeniz İletişim , no.14, pp.1-22, 2010
KARAKAYA, Ç. And GÖK DEMİR, Z. (2010) . "Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King." Akdeniz İletişim , no.14, pp.1-22.
@article{article, author={ÇİĞDEM KARAKAYA And author={ZUHAL GÖK DEMİR}, title={Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King}, journal={Akdeniz İletişim}, year=2010, pages={1-22} }