Atıf Formatları
Reklamda Mitler ve Anlam
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. KÜKRER, "Reklamda Mitler ve Anlam," Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13, pp.25-44, 2010

KÜKRER, Ö. 2010. Reklamda Mitler ve Anlam. Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13 , 25-44.

KÜKRER, Ö., (2010). Reklamda Mitler ve Anlam. Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13, 25-44.

KÜKRER, ÖZLEM. "Reklamda Mitler ve Anlam," Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13, 25-44, 2010

KÜKRER, ÖZLEM K. . "Reklamda Mitler ve Anlam." Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13, pp.25-44, 2010

KÜKRER, Ö. (2010) . "Reklamda Mitler ve Anlam." Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.13, pp.25-44.

@article{article, author={ÖZLEM KÜKRER AYDIN}, title={Reklamda Mitler ve Anlam}, journal={Akdeniz İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={25-44} }