S. Öztürk Et Al. , "Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7, pp.217-239, 2012
Öztürk, S. Et Al. 2012. Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7 , 217-239.
Öztürk, S., COŞKUN, A., & Dirsehan, T., (2012). Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7, 217-239.
Öztürk, Selen, AYŞEN COŞKUN ÇELEN, And Taşkın Dirsehan. "Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7, 217-239, 2012
Öztürk, Selen Et Al. "Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7, pp.217-239, 2012
Öztürk, S. COŞKUN, A. And Dirsehan, T. (2012) . "Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.7, pp.217-239.
@article{article, author={Selen Öztürk Et Al. }, title={Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={217-239} }