Atıf Formatları
Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ADALI AYDIN, "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme," 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774, 2018

ADALI AYDIN, G. 2018. Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme. 16th International Symposium Communication in The Millennium , (Eskişehir, Turkey), 773-774.

ADALI AYDIN, G., (2018). Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme . 16th International Symposium Communication in The Millennium (pp.773-774). Eskişehir, Turkey

ADALI AYDIN, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme," 16th International Symposium Communication in The Millennium, Eskişehir, Turkey, 2018

ADALI AYDIN, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme." 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774, 2018

ADALI AYDIN, G. (2018) . "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme." 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN ADALI}, title={Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme}, congress name={16th International Symposium Communication in The Millennium}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={773-774} }