G. ADALI AYDIN, "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme," 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774, 2018
ADALI AYDIN, G. 2018. Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme. 16th International Symposium Communication in The Millennium , (Eskişehir, Turkey), 773-774.
ADALI AYDIN, G., (2018). Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme . 16th International Symposium Communication in The Millennium (pp.773-774). Eskişehir, Turkey
ADALI AYDIN, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme," 16th International Symposium Communication in The Millennium, Eskişehir, Turkey, 2018
ADALI AYDIN, GÜLTEN. "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme." 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774, 2018
ADALI AYDIN, G. (2018) . "Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme." 16th International Symposium Communication in The Millennium , Eskişehir, Turkey, pp.773-774.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN ADALI}, title={Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme}, congress name={16th International Symposium Communication in The Millennium}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={773-774} }