Atıf Formatları
Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. Alçay Et Al. , "Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması," 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.49, 2003

Alçay, R. Et Al. 2003. Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması. 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi , (İzmir, Turkey), 49.

Alçay, R., ÇATAL , E., Karakaş, Z., Orhan, A., & Üstündağ, H., (2003). Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması . 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi (pp.49). İzmir, Turkey

Alçay, Rukiye Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması," 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi, İzmir, Turkey, 2003

Alçay, Rukiye Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması." 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.49, 2003

Alçay, R. Et Al. (2003) . "Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması." 2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi , İzmir, Turkey, p.49.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Rukiye Alçay Et Al. }, title={Probleme Dayalı Öğrenim Modeli İle Eğitim Alan Tıp ve Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim ve Empatik Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması}, congress name={2. Hemşirelik Öğrencileri Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2003}, pages={49} }