Atıf Formatları
Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. EROL And T. Pala, "Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1, pp.32-44, 2019

EROL, D. And Pala, T. 2019. Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1 , 32-44.

EROL, D., & Pala, T., (2019). Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1, 32-44.

EROL, DEMET, And Tuba Pala. "Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1, 32-44, 2019

EROL, DEMET And Pala, Tuba. "Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1, pp.32-44, 2019

EROL, D. And Pala, T. (2019) . "Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences , vol.1, no.1, pp.32-44.

@article{article, author={DEMET EROL And author={Tuba Pala}, title={Üniversite Öğrencilerinde Romantik İlişkilerde Akılcı Olmayan İnançlar ile Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={International Journal of Currenrt Approaches in Language, Education and Social Sciences}, year=2019, pages={32-44} }