Atıf Formatları
Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ARAPGİRLİOĞLU And K. D. TANKIZ, "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi," NWSA , 2014

ARAPGİRLİOĞLU, H. And TANKIZ, K. D. 2014. Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi. NWSA .

ARAPGİRLİOĞLU, H., & TANKIZ, K. D., (2014). Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi. NWSA .

ARAPGİRLİOĞLU, HASAN, And Kübra Dilek TANKIZ. "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi," NWSA , 2014

ARAPGİRLİOĞLU, HASAN And TANKIZ, Kübra D. . "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi." NWSA , 2014

ARAPGİRLİOĞLU, H. And TANKIZ, K. D. (2014) . "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi." NWSA .

@article{article, author={HASAN ARAPGİRLİOĞLU And author={Kübra Dilek TANKIZ}, title={Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarına BaşvuranAdayların Sosyo-Demografik Açıdan Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi}, journal={NWSA}, year=2014}