N. Büyükdağ Et Al. , "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.326-344, 2017
Büyükdağ, N. Et Al. 2017. Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3 , 326-344.
Büyükdağ, N., Kitapcı, O., & Kangal Demir, A., (2017). Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 326-344.
Büyükdağ, NACİ, Olgun Kitapcı, And AYÇA KANGAL DEMİR. "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, 326-344, 2017
Büyükdağ, NACİ Et Al. "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.326-344, 2017
Büyükdağ, N. Kitapcı, O. And Kangal Demir, A. (2017) . "Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.3, pp.326-344.
@article{article, author={NACİ BÜYÜKDAĞ Et Al. }, title={Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={326-344} }