Atıf Formatları
Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Z. Güven And U. Özbilen, "Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. ," Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1, pp.81-96, 2019

Güven, A. Z. And Özbilen, U. 2019. Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. . Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1 , 81-96.

Güven, A. Z., & Özbilen, U., (2019). Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. . Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1, 81-96.

Güven, AHMET, And Uğur Özbilen. "Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. ," Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1, 81-96, 2019

Güven, AHMET Z. And Özbilen, Uğur. "Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. ." Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1, pp.81-96, 2019

Güven, A. Z. And Özbilen, U. (2019) . "Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. ." Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.1, pp.81-96.

@article{article, author={AHMET ZEKİ GÜVEN And author={Uğur Özbilen}, title={Tersine Öğretim Yönteminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Etkisi. }, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={81-96} }