R. ERTURGUT And H. E. GÜRLER, "Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma," 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences , Antalya, Turkey, pp.204-223, 2019
ERTURGUT, R. And GÜRLER, H. E. 2019. Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma. 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences , (Antalya, Turkey), 204-223.
ERTURGUT, R., & GÜRLER, H. E., (2019). Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma . 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (pp.204-223). Antalya, Turkey
ERTURGUT, RAMAZAN, And HASAN EMİN GÜRLER. "Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma," 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Turkey, 2019
ERTURGUT, RAMAZAN And GÜRLER, HASAN E. . "Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma." 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences , Antalya, Turkey, pp.204-223, 2019
ERTURGUT, R. And GÜRLER, H. E. (2019) . "Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma." 8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences , Antalya, Turkey, pp.204-223.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RAMAZAN ERTURGUT And author={HASAN EMİN GÜRLER}, title={Hizmet Kalitesinin Y Kuşağı Müşterilerin Tatmin Düzeyleri Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinde Kuşak Temelli BirAraştırma}, congress name={8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={204-223} }