Atıf Formatları
Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. AYHAN, "Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.27-45, 2009

AYHAN, A. 2009. Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26 , 27-45.

AYHAN, A., (2009). Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, 27-45.

AYHAN, AHMET. "Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, 27-45, 2009

AYHAN, AHMET. "Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.27-45, 2009

AYHAN, A. (2009) . "Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.26, pp.27-45.

@article{article, author={AHMET AYHAN}, title={Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={27-45} }