Atıf Formatları
Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. Ügümü Et Al. , "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265, 2017

Ügümü, P. Et Al. 2017. Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.7 , 239-265.

Ügümü, P., Adalı Aydın, G., & Aydın, Ş., (2017). Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.7, 239-265.

Ügümü, PELİN, GÜLTEN ADALI, And ŞÜKRÜ AYDIN. "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.7, 239-265, 2017

Ügümü, PELİN Ü. Et Al. "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265, 2017

Ügümü, P. Adalı Aydın, G. And Aydın, Ş. (2017) . "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265.

@article{article, author={PELİN ÜGÜMÜ AKTAŞ Et Al. }, title={Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu}, journal={Global Media Journal TR Edition}, year=2017, pages={239-265} }