P. Ügümü Et Al. , "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265, 2017
Ügümü, P. Et Al. 2017. Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.7 , 239-265.
Ügümü, P., Adalı Aydın, G., & Aydın, Ş., (2017). Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.7, 239-265.
Ügümü, PELİN, GÜLTEN ADALI, And ŞÜKRÜ AYDIN. "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.7, 239-265, 2017
Ügümü, PELİN Ü. Et Al. "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265, 2017
Ügümü, P. Adalı Aydın, G. And Aydın, Ş. (2017) . "Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.7, pp.239-265.
@article{article, author={PELİN ÜGÜMÜ AKTAŞ Et Al. }, title={Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü ÇerçevesindeSunumu}, journal={Global Media Journal TR Edition}, year=2017, pages={239-265} }