M. A. Başaran Et Al. , "Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan," 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.546-557, 2017
Başaran, M. A. Et Al. 2017. Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan. 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu , (Bişkek, Kyrgyzstan), 546-557.
Başaran, M. A., Kantarcı, K., & ÖZYURT, P. M., (2017). Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan . 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu (pp.546-557). Bişkek, Kyrgyzstan
Başaran, Murat, Kemal Kantarcı, And PAŞA MUSTAFA ÖZYURT. "Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan," 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Bişkek, Kyrgyzstan, 2017
Başaran, Murat A. Et Al. "Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan." 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.546-557, 2017
Başaran, M. A. Kantarcı, K. And ÖZYURT, P. M. (2017) . "Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan." 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.546-557.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Murat Alper Başaran Et Al. }, title={Determining Hotel Performance Through Consumer Generated Travel 2.0 Reviews: A Case of Kyrgyzstan}, congress name={3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu}, city={Bişkek}, country={Kyrgyzstan}, year={2017}, pages={546-557} }